۰۱ آبان ۱۴۰۰
بدون دیدگاه

شش نکته درباره‌ی اهمیت آموختن احیای قلبی عروقی یادمان باشد ممکن است این یادگیری بتواند در زندگی به ما کمک کند جان کسی را نجات دهیم و اگر پیش بیاید، آن کس احتمالا عزیزی از ما خواهد بود دادن شانس زندگی دوباره به کسی که در خارج بیمارستان دچار ایست قلبی می‌شود، گرچه خیلی زیاد نیست اما حتما همین شانسبسیار کم هم، بسیار بسیار مهم است و شاید یک روزی حسرت بخوریم که کاش می دانستیم وهمین شانس کم را تقدیم عزیزی می‌کردیم
امید که این یادآوری، انگیزه‌ای شود که احیای پایه را همه یادبگیریم و البته کشور ما هم این قدر توسعه‌یافته بشود که در محل‌های شلوغ دستگاه دفیبریلاتور اتوماتیک برای استفاده همه وجود داشته‌باشد
ما هم در «قلب شما» و «دیلی کاردیولوژی» سعی می‌کنیم این فرصت آموزشی را ایجادکنیم

دیدگاه خود را ثبت نمایید.
0 دیدگاه برای این پست ثبت شده است.