دربارهی فشارخون بالا امروز سه شنبه نهم شهریورماه ساعت هشت و چهل دقیقه بیست دقیقه دربارهی فشار خون بالا برای هر کس که بیدار بود و شبکهی دو را تماشا میکرد اگر این بیست دقیقه را دیدید و فرصتداشتید
لطفا در قسمت نظرات بنویسید که به نظرتان این سیر بحث و زبان و شیوهی بیان آن برای مخاطب متنوع تلویزیون آیا مناسب بود؟
و چه پیشنهادهایی دارید؟
سپاس فراوان
دیدگاه خود را ثبت نمایید.
0 دیدگاه برای این پست ثبت شده است.