یکی از برنامههای آموزشی و جذاب برای آشناشدن با شواهد علمی و روش تکفر نقادانه، برنامههای دیبیت است
Debate
این تجربه در برنامهها و کنگرههای کشور ما کمتر انجام میشود جمعهی هفته آینده، پانزدهم مردادماه، قرار است یک دبیبت برگزار شود در موضوع دیابت با این سؤال
SGLT2 inhibition for primary prevention in T2D: Yes or No
یک سمت این مشاجره عملی! 🙂 آقای دکتر حدائق خواهند بود و سمت دیگر دکتر قنواتی. آقای دکتر جاهد، اکسپرت پنل خواهند بود و من هم مادریتور جلسه امروز پنجم مرداد، صبح جلسه اسکایپی هماهنگی این برنامه برگزار شد و همه امیدواریم در کنار تیم خوب برگزارکننده، یک برنامهی آموزشی استاندارد و لذتبخش را تجربهکنیم
جزئیات این برنامه را در روزهای آینده در همین صفحه و در صفحه دیلی کاردیولوژی اطلاعرٰسانی خواهمکرد
دیدگاه خود را ثبت نمایید.
0 دیدگاه برای این پست ثبت شده است.
موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد