جمعه دوازدهم دیماه، ساعت ۱۱ تا ۱۳ دومین سال و برنامه پنل کاردیومتابولیک رزیدنتی با حضور حدود دویست نفر از دستیاران قلب و عروق و گروههای داخلی و حضور حدود بیست نفر از نمایندگان دستیاران دراتاق مجازی پنل همراه با همکاران محترم، دکتر ارگانی، دکتر ملک و دکتر مسعود کبیر و مانند سال گذشته که البته حضوری برگزار شد شادی عمیق و به هیجان آمدن از مشارکت زیبا و علمی و به روز دستیاران
بیش باد
و نشاط و تلاش و به روزبودنشان روزافزون
دیدگاه خود را ثبت نمایید.
0 دیدگاه برای این پست ثبت شده است.
موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد