چهارم بهمن ماه
یزد
اولین برنامه از یک تلاش جدید برای پرداختن به مهمترین موضوع برای کنترل سیر فزاینده بیماریهای قلبی عروقی پیشگیری با شناختن فاکتورهای خطر، تشخیص به موقع آنها و درمان درست و در این برنامهها پرداختن به دو فاکتور خطر مهم: فشار خون بالا و اختلالات چربی
برنامه نیمروزه آموزشی با ماهیتی تعاملی و دو طرفه با مخاطبین برای همکاران متخصص داخلی و پزشک عمومی همراه با دو همکار بسیار خوب و عزیز دکتر وارسته روان، اینترونشیست یزد و دکتر رحمانیان، اندوکرینولوژیست یزد و در کنار یک تیم پرتلاش و پرانگیزه برگزارکننده در شهر زیبای یزد
بیش باد
دیدگاه خود را ثبت نمایید.
0 دیدگاه برای این پست ثبت شده است.