۰۹ آذر ۱۳۹۸
بدون دیدگاه

ساعات پایانی روز سه شنبه جلسه هماهنگی یک همایش دو روزه کاردیومتابولیک با همکاران محترم دکتر سزاوار، دکتر جاهد، دکتر اسلامی، دکتر صادقی پور و دکتر کبیر: در عکس غایب و با تیم خوب برگزارکننده و این بار برای دستیاران قلب و عروق از شهرهای مختلف که به چند جهت این برنامه را تجربه‌ای متفاوت خواهدکرد

اول اینکه همراه شدن با جوانی -البته جوانی‌تر!- و نشاط همکاران دستیار، حتما مانند همیشه بسیار دوست‌داشتنی خواهد بود
دوم اینکه امکان آشنا شدن با فکرها و تجربیات پرکتیس در مراکز مختلف، حتما برای همه آموزنده و رشد دهنده است
که امیدواریم البته این طور نباشد که همه برانوالد خوان باشند و کاش حسابی با گایدلاین‌ها و ترایال‌ها به روز به روز باشند
و سوم اینکه حتما یکی از بخش‌های شیرین این برنامه‌ها نت‌ورکینگ و آشنا شدن همکاران از مراکز مختلف با هم خواهد بود
امیدواریم این تلاش گروهی که از مدتی پیش آغاز شده‌است، تجربه آموزشی لذت‌بخش و سرشار از امیدی را در کیش رقم‌بزند
بیش باد

دیدگاه خود را ثبت نمایید.
0 دیدگاه برای این پست ثبت شده است.

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد